Vannak olyan visszatérő kérdések, melyek időről-időre újra előkerülnek, ezekre találod meg itt a válaszokat. Ha böngészés vagy éppen vásárlás közben megfogalmazódott benned egy kérdés, akkor olvasd át ezt az oldalt, mert jó eséllyel itt gyorsan megtalálod rá a választ és már folytathatod is álomotthonod tervezését. Ha nem találod itt a kérdésedre a választ, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, akik készséggel állnak rendelkezésedre!
Fizetési opciók
Hogyan fizethetek? Milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?
Vásárláskor bankkártyás és átutalás fizetési módok közül választhatsz, továbbá raktári és bemutatótermi átvétel esetén lehetőséged van a helyszínen fizetni, ahol bankkártyával és készpénzben is kiegyenlítheted a rendelés értékét.
Regisztráció
Szükségem van felhasználói fiókra a vásárláshoz?
A felhasználói fiók létrehozása nem kötelező, regisztráció nélkül is tudsz vásárolni. Azonban a rendelés állapotának gyors és egyszerű áttekintése miatt ajánlott a felhasználói fiók létrehozása.
Hogyan tudok regisztrálni?
- Mobilon: bökj a bal felső 'hamburger' ikonra, majd kattints a regisztráció linkre!
- Számítógépen: a fejlécben a telefonszámunk melletti ember ikonra kattints, majd az oldalon a 'Hozz létre saját fiókot' linkre!
- a regisztrációs oldalt ide kattintva egyből elérheted.
A regisztráció gyors és egyszerű, csupán név, e-mail cím, telefonszám és jelszó adataidat szükséges megadni. Adataidat bizalmasan kezeljük és nem adjuk ki harmadik fél számára.
Regisztráció után tudom módosítani az adataimat?
Igen, adataidat bármikor frissítheted, módosíthatod. A bejelentkezés oldalon írd be az e-mail címed és a jelszavad, majd kattints a 'Belépés' gombra! Ez után az alábbi módosításokat tudod elvégezni a vonatkozó linkekre kattintva:
- Fiókadatok módosítása, jelszócsere és címadatok módosítása
- Előző rendeléseid részleteit megtekintheted
- Hírlevélre fel- és leiratkozhatsz
- Személyes adataidat letöltheted, törölheted és az Általános szerződési feltételeket elfogadhatod / elutasíthatod.
E-mail értesítések
Nem kapom meg az ügyfélszolgálat leveleit. Mit tudok tenni?
Ellenőrizd a “SPAM”, illetve a “Prómóciók” mappákat, hátha ide kerülnek a levelek. Ha a leveleket az említett mappákban megtaláltad, akkor az email címünket add hozzá a biztonságos feladók közé (Gmail esetén például elég, ha ezt a levelet áthúzod az "Elsődleges" mappába), így később biztosan sikeres lesz a kézbesítés. Amennyiben nem találtad meg a leveleket egyik mappában sem, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, akik segítenek a probléma megoldásában!
Szállítás
Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?
- Ha a rendelt termék készleten vagy központi raktárban van, akkor átvételi pontra 2-4 munkanap alatt kiszállítjuk, házhoz szállítással a várható szállítási idő ugyanennyi, azonban ebben az esetben minden esetben felkeresünk pontosítás céljából.
- Amennyiben a termék nincs raktáron, a megrendelt termék átadását a 2-6 hét utáni beérkezést követően tudjuk megkezdeni. Minden egyes termék mellett pontos információt találsz az aktuális raktárkészletről!
Hol tájékozódhatok a szállítási költségekről? Milyen szállítási költségekkel kell számolnom?
Minden termék házhozszállítását vállaljuk. A kiválasztott termékek házhozszállítási költségeit a KOSÁR funkcióban találod. A nagyméretű hidegburkolatok szállítására egyedi házhozszállítási díjat kalkulálunk.
Reklamáció és panaszbejelentés
Esetleges reklamáció esetén mi a teendőm?
Ha valamilyen oknál fogva nem vagy elégedett a megvásárolt termékkel, akkor panaszodat a reklamációs formanyomtatvány kitöltésével jelezheted számunkra. A nyomtatványt igényeld a munkatársainkról. Amennyiben bármi további kérdésed merül fel a reklamációs folyamattal kapcsolatban, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, akik készséggel állnak rendelkezésedre.
Technikai problémák
Ki tud segíteni, ha technikai problémám adódik az oldalon?
Ha az oldal használata közben technikai segítségre van szükséged, akkor bátran vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal. Minden probléma megoldásában szívesen segítünk!
Hírlevél
Mi az a hírlevél és milyen előnyökkel jár, ha feliratkozok?
A hírlevelek, azok az e-mail üzenetek, melyekben újdonságainkról, fontos híreinkről, aktuális akcióinkról, közelgő eseményeinkről és egyéb termékeinkkel kapcsolatos tudnivalóinkról tájékoztatjuk olvasóinkat! Ha feliratkozol a hírlevélre, akkor elsőként értesülhetsz a cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatos információkról, így biztosan nem maradsz majd le a legjobb ajánlatokról és a hasznos tartalmakról! Ne aggódj, nem fogjuk elárasztani az e-mail fiókodat naponta levelekkel, mi csak, akkor kommunikálunk, ha valóban mondanivalónk!
Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?
- Ha már regisztráltál: a webhopba bejelentkezve a fiókodban a hírlevél oldalon csak jelöld be a megrendelésnél az 'igen' opciót és kattints a 'tovább' gombra.
- Ha nem regisztráltál: nyisd meg a Hírlevél feliratkozás oldalt, add meg a keresztnevedet, ahogyan szólíthatunk és az e-mail címedet, majd kattints a 'Felirakozás' gombra!