Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

Szakértő kollégáink minden felmerülő kérdésben gyorsan és hatékonyan segítenek érdeklődőinknek, vásárlóinknak. Tapasztalataink szerint vannak olyan általánosnak mondható kérdések, melyek időről-időre újra és újra előkerülnek, ezekre találod meg itt a válaszokat! Ha böngészés vagy éppen vásárlás közben megfogalmazódott benned egy vagy több kérdés, akkor érdemes átolvasnod ezt az oldalt, hiszen lehet, hogy itt gyorsan megtalálod a választ és már folytathatod  is álom otthonod tervezését. Amennyiben nem találod itt a kérdésedre a választ, edd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, akik készséggel állnak rendelkezésedre!

 

Hogyan tudok rendelni?

A rendelés gyors és egyszerű, a pontos menetéről készítettünk egy részletes leírást, melyet megtalálsz a “rendelés menete” menüpont alatt vagy ide kattintva.

Hogyan fizethetek? Milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?

Vásárláskor bankkártyás és átutalás fizetési módok közül is választhatsz, továbbá raktári és bemutatótermi átvétel esetén lehetőséged van a helyszínen fizetni, ahol bankkártyával és készpénzben is kiegyenlítheted a rendelés értékét. További információkat a “fizetés és szállítás” menüpont alatt találsz vagy ide kattintva.

Szükségem van felhasználói fiókra a vásárláshoz vagy regisztráció nélkül is tudok vásárolni?

A felhasználói fiók létrehozása nem kötelező, regisztráció nélkül is tudsz vásárolni. Azonban a rendelés állapotának gyors és egyszerű áttekintése miatt ajánlott a felhasználói fiók létrehozása. Adataidat bizalmasan kezeljük és nem adjuk ki harmadik fél számára. Amennyiben szeretnél regisztrálni, akkor navigálj az oldal aljára, a regisztráció a láblécben található.

Hogyan tudok regisztrálni?

A regisztráció gyors és egyszerű, csupán név, e-mail cím, telefonszám és jelszó adataidat szükséges megadni. A regisztrációs oldalt megtalálod ide kattintva.

Regisztráció után tudom módosítani az adataimat?

Igen, adataidat bármikor frissítheted, módosíthatod. Amennyiben bármi kérdésed van ezzel kapcsolatban, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, akik készséggel állnak rendelkezésedre!

Nem kapom meg az ügyfélszolgálat leveleit. Mit tudok tenni?

Ellenőrizd a “SPAM”, illetve a “Prómóciók” mappákat, hátha ide kerülnek a levelek. Ha a leveleket az említett mappákban megtaláltad, akkor az email címünket add hozzá a biztonságos feladók közé (Gmail esetén például elég, ha ezt a levelet áthúzod az "Elsődleges" mappába), így később biztosan sikeres lesz a kézbesítés. Amennyiben nem találtad meg a leveleket egyik mappában sem, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, akik segítenek a probléma megoldásában!

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

Ha a rendelt termék készleten vagy központi raktárban van, akkor átvételi pontra 2-4 munkanap alatt kiszállítjuk, házhoz szállítással a várható szállítási idő ugyanennyi, azonban ebben az esetben minden esetben felkeresünk pontosítás céljából! Amennyiben a termék nincs raktáron, a megrendelt termék átadását a 2-6 hét utáni beérkezést követően tudjuk megkezdeni. Minden egyes termék mellett pontos információt találsz az aktuális raktárkészletről!

Hol tájékozódhatok a szállítási költségekről? Milyen szállítási költségekkel kell számolnom?

250 000 Ft feletti megrendelés esetén a házhozszállítás INGYENES! Egyéb esetben a szállítási költségekről a “fizetés, szállítás, raktározás” menüpont alatt találsz vagy ide kattintva.

Esetleges reklamáció esetén mi a teendőm?

Ha valamilyen oknál fogva nem vagy elégedett a megvásárolt termékkel, akkor panaszodat a reklamációs formanyomtatvány kitöltésével jelezheted számunkra. A nyomtatványt igényeld a munkatársainkról. Amennyiben bármi további kérdésed merül fel a reklamációs folyamattal kapcsolatban, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, akik készséggel állnak rendelkezésedre.

Tud valaki segíteni, ha technikai problémám adódik az oldalon?

Igen! Ha az oldal használata közben úgy érzed technikai segítségre van szükséged, akkor bátran vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal. Minden prpbléma megoldásában szívesen segítünk!

Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

A hírlevélre név, email cím adataid megadásával tudsz feliratkozni ide kattintva.

Mi az a hírlevél és milyen előnyökkel jár, ha feliratkozok?

A hírlevelek, azok az e-mail üzenetek, melyekben újdonságainkról, fontos híreinkről, aktuális akcióinkról, közelgő eseményeinkről és egyéb termékeinkkel kapcsolatos tudnivalóinkról tájékoztatjuk olvasóinkat! Ha feliratkozol a hírlevélre, akkor elsőként értesülhetsz a cégünkkel és termékeinkkel kapcsolatos információkról, így biztosan nem maradsz majd le a legjobb ajánlatokról és a hasznos tartalmakról! Ne aggódj, nem fogjuk elárasztani az e-mail fiókodat naponta levelekkel, mi csak, akkor kommunikálunk, ha valóban mondanivalónk!

Az oldal tetejére